Site Map

පෞද්ගලික

අප හමුව

You are here

සබඳතා මධ්‍යස්ථාන සේවා

all you want

පොදු දුරකතන අංකය : 1212

විද්‍යුත් තැපෑල : 1212@sltnet.lk

1 2 1 2

ක්ෂණික ඇමතුම්

ඕනෑම ස්ථාවර හෝ ජංගම දුරකතනයකින් ඔබට ඉහත සඳහන් ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය අමතීමට හැක. ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් දුරකතනයකින් ඇමතුම් ලබා ගැනීමේදී මේ සඳහා ගාස්තුවක් අය නොවන නමුත් වෙනත් දුරකතන ජාලවලින් ගනු ලබන ඇමතුම් සඳහා අදාළ ගාස්තු අය වනු ඇත.

ලබා දෙන සේවා
  • දෝෂ වාර්තා කිරීම
  • බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් හා පියෝ ටීවී පාරිභෝගිකයන් සඳහා තාක්ෂණික සහාය
  • බිල්පත් ආශ්‍රිත විමසීම් හා පැමිණිලි
  • සේවාව
SMS to 0113121212
  • ශේෂය විමසීම : BALANCE(දුරකතන අංකය)(හිස්තැනක්)(ගිණුම් අංකය)
  • දෝෂ වාර්තා කිරීම : TELEFAULT(හිස්තැනක්)(දුරකතන අංකය )
1 2 1 2

නාමාවලි තොරතුරු
සහාය

ශ්‍රී ලංකාවේ ක්‍රියාත්මක වන ව්‍යාපාරික සංවිධාන හා සමාගම් සම්බන්ධ තොරතුරු සඳහා.

1 2 1 2

Tele Rainbow සේවාව

Rainbow Pages හි දැන්වීම් පිළිබඳ විස්තර ඉහත අංකයෙන් ලබා ගත හැක.

වේලාව දැනගැනීම සඳහා

සිංහල
1 2 9 2
දෙමළ
1 2 9 3
ඉංග්‍රීසි
1 2 9 4

අනෙකුත් ස්වයංක්‍රීය හා අන්තර්ක්‍රියාකාරී හඬ ප්‍රතිචාර සේවා

CDMA පෙරගෙවුම් සේවාව (CDMA පාරිභෝගිකයන් සඳහා පමණි)
1 2 2 2
Dial-up අන්තර්ජාල ප්‍රවේශය
1 2 5 0

ඔබ අපහසුතාවයට පත් කරන ඇමතුම් සම්බන්ධයෙන් කළ යුතු දෑ

  • කිසිදු අයුරකින් අමතන්නා හට පිළිතුරු ලබා නොදී සන්සුන්ව සිටින්න.
  • ඇමතුම ලබා ගත් පුද්ගලයා සමග සංවාදයකට නොයන්න. විශේෂයෙන්ම, ඔබ, ඔබේ පවුලේ අය හෝ නිවසේ පෞද්ගලික විස්තර කිසිවක් අනාවරණය නොකිරීමට වගබලා ගන්න.
  • අදාළ පුද්ගලයා දිගින් දිගටම ඔබට ඇමතුම් ලබා ගන්නේ නම්, ඔබට දුරකතන ඇමතුම් ලැබෙන සෑම මොහොතකම පළමුව කතා කිරීමෙන් වළකින්න.
  • ඔබේ දුරකතනයේ CLI පහසුකම තිබේ නම්, අමතන්නාගේ අංකය, දැමතුම ලැබුණු දිනය හා කාලය අනාගත අවශ්‍යතා සඳහා සටහන් කර තබාගන්න.
  • ඔබේ ගැටළුව නොවිසඳී දිගටම තිබෙන්නේ නම්, ඔබ අයත් ප්‍රාදේශීය විදුලිසංදේශන කාර්යාලය සම්බන්ධ කරගන්න.

මෙවැනි අපහසුතාවලින් ඔබ මුදවා ගැනීමට ඔබට සහාය වීම සඳහා හැකි සෑම ප්‍රයත්නයක්ම අපි දරන්නෙමු. ඔබ පීඩාවට පත් කරන ඇමතුම් ලබා දීම 1991 අංක 25 දරණ විදුලිසංදේශන පණතෙහි 58 හා 59 වගන්ති ප්‍රකාරව දඬුවම් ලැබිය වරදකි.

Scroll To Top